تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
8
۴۶مبتلای جدید در هرمزگان

آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۱۶ اردیبهشت ۹۹

  • کد خبر : 17170
  • 16 اردیبهشت 1399 - 20:41
آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۱۶ اردیبهشت ۹۹
طی یک روز اخیر «۴۶ مورد جدید» ابتلا به کرونا (بندرعباس۴۰/ میناب۲/ حاجی‌آباد۲/ بندرلنگه۱/ بندرخمیر۱) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان در استان هرمزگان به «۱۰۵۵ نفر» رسید.

به گزارش هرمزگان امروز دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان، امشب (سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت) در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس گفت:از زمان شیوع کرونا تاکنون «۲۵۱۷ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و …) در مراکز درمانی استان بستری شده‌ که از این تعداد «۲۲۳۵نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند.

وی در ادامه افزود : هم‌اکنون از بین این بیماران «۱۱۶ نفر بستری» هستند که ۸۱ نفرشان ایزوله، ۱۹ نفر در بخش آی‌سی‌یو و ۱۶ نفر هم در بخش‌های عادی تحت درمان قرار دارند.

دکتر حسین فرشیدی با اشاره به اینکه تا امروز «از ۷۲۲۹نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده» که نتیجه‌ی «آزمایش ۶۱۴۰ نفر منفی» بوده است ادامه داد : طی یک روز اخیر «۴۶ مورد جدید» ابتلا به کرونا (بندرعباس۴۰/ میناب۲/ حاجی‌آباد۲/ بندرلنگه۱/ بندرخمیر۱) شناسایی شد و مجموع مبتلاشدگان در استان هرمزگان به «۱۰۵۵ نفر» رسید.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۳۶۷ نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند ادامه داد : هم‌اکنون ۶۰۴ نفر از مبتلاشدگان تحت مراقبت خانگی دارند، ۳۴ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) حضور دارند و ۲۱ بیمار هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

لازم به ذکر است مجموع فوت‌شدگان براثر کرونا در استان هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۹ نفر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=17170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.