تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
7

اهدا یک تن میوه در قالب ۴۰۰ سبد غذایی به مددجویان و نیازمندان جزیره کیش

  • کد خبر : 56557
  • 23 تیر 1403 - 12:51
اهدا یک تن میوه در قالب ۴۰۰ سبد غذایی به مددجویان و نیازمندان جزیره کیش

رئیس کمیته امداد جزیره کیش از بسته بندی و توزیع یک تن از انواع میوه ها و سبزیجات مفید در قالب ۴۰۰ سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان کیش توسط خیرین نیک اندیش این جزیره خبر داد.

به گزارش صبح دریا نیوز؛ ایوا صمیمی،  ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین(ع)، گفت: در ایام ماه محرم با همکاری خیرین و حامیان نیک اندیش جزیره کیش، بیش از یک تن از انواع میوه و سبزیجات در قالب بسته های غذایی، بسته بندی و بین مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان این جزیره کیش توزیع گردید.
صمیمی افزود: ارزش نقدی این اقدام ارزشمند و خداپسندانه خیرین نیک اندیش برای تهیه ۴۰۰ بسته غذایی از انوع میوه ها و سبزیجات مفید، بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان برآورده شده است.
این مسئول با بیان اینکه اعتماد خیرین بزرگوار و عموم مردم خیرخواه به کمیته امداد برای رساندن کمک های ایشان به نیازمندان واقعی جامعه، یک افتخار بزرگ برای این نهاد است، ادامه داد: مردم و خیرین همواره اقدامات ماندگار و شایسته ای در خصوص حمایت های مالی و هدفمند برای رفع مشکلات ضروری، غیر نقدی و معیشتی خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد داده اند که از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داریم.
رئیس کمیته امداد جزیره کیش یادآور شد: همه آحاد جامعه و ساکنین سخاوتمند جزیره زیبای کیش می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۷۷۷*۸۸۷۷* و یا مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد کیش در این ایام پرخیر و برکت در زمینه مختلف و متنوع با کمک های نقدی و غیر نقدی خود یاری گر این نهاد در راستای رفع مشکلات و نیازهای ضروری نیازمندان باشند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=56557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.