به گزارش هرمزگان امروز، نازنین شیبانی در خصوص راه اندازی تلفن گویا در استانداری هرمزگان، عنوان کرد: این سامانه دارای قابلیت اطلاع رسانی همزمان بوده و تماس گیرندگان می توانند با گرفتن کدهای لازم که شبکه در اختیار آنها می گذارد پاسخ سوالات خود را بدون هیچگونه محدودیتی در حوزه های مختلف دریافت کنند.
وی هدف از اجرای این طرح را ارائه اطلاعات صحیح و به هنگام به مخاطبان و کاهش زمان دستیابی به اطلاعات دانست و گفت: مردم می توانند بصورت همزمان در هر ساعت از روز با شماره تلفن گویای ۳۱۲۲ تماس گرفته و بدون مراجعه به استانداری مسایل و خواسته های خود را در حوزه های مختلف کاری با دفاترستادی در میان گذاشته و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
وی گفت: این سامانه به منظور تسهیل و تسریع درایجاد ارتباط با مردم شریف و حل مشکلات آنان راه اندازی شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: همه این اقدامات در راستای تکریم ارباب رجوع و هدف از اجرای آن آسایش بیشتر مراجعان، کاهش ترددهای غیر ضروری در شهر و نیز پایین آوردن هزینه های جاری دولت است.