به گزارش هرمزگان امروز: یوسف ذاکری هدف از
راهاندازی سامانه مذکور را بهبود فرآیند خدمت رسانی مطلوب به اصناف استان ذکر کرد و افزود: تسریع در رسیدگی به شکوائیه ها، شفافیت و صرفه جوئی در هزینه های شاکی و متشاکی، یکی از مزایای این سامانه است.
وی اظهار داشت: صنوف می توانند از عملکرد کمیسیونهای نظارت، هیاتهای اجرایی انتخابات و تشکلهای صنفی، اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی، شکایات خود را از طریق سامانه ایرانیان اصناف ثبت نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
رئیس اداره اصناف و تشکلهای سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: متقاضیان با درج مشخصات و پس از ثبت شکایت خود در این سامانه از طریق شماره رهگیری قادر خواهند بود شکایت مطروحه را پیگیری نمایند.
وی در پایان اظهار داشت : رسیدگی به شکایات تنها از طریق سامانه صورت می گیرد و صنوف از مراجعه حضوری جهت شکایات اکیدا خودداری نمایند .
چرا باید تعویض یک واتر پمپ و باز بست رادیاتور ماشین ال ۹۰ رو ۲ میلیون بگیرین از مسافر بدبخت؟