تاریخ : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024
8

مجوز احداث ۶ شهرک جدید صنعتی در هرمزگان مصوب شد

  • کد خبر : 49273
  • 14 بهمن 1402 - 15:39
مجوز احداث ۶ شهرک جدید صنعتی در هرمزگان مصوب شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با بیان این‌که در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان مجوز احداث۶ شهرک صنعتی جدید در استان مصوب شد گفت: در این دوره سفر رییس جمهور به استان مجوز توسعه ۲ شهرک  صنعتی موجود نیز گرفته شد.

به گزارش صبح دریا نیوز،  امیر امیری زاد بیان کرد: در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان ۴ ناحیه صنعتی مصوب شد که به‌صورت صددرصد اجرا و به بهره‌برداری رسید.
امیری زاد افزود: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان و در دهه مبارک فجر ۷ ناحیه صنعتی جدید با اعتبار۶۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۴۳ هکتار به عرصه صنعتی استان اضافه شده‌است گفت :در راستای توسعه متوازن استان یکی از این نواحی صنعتی در بندرعباس و مابقی در نواحی کم‌تر توسعه‌یافته استان به بهره‌برداری رسیده است.

امیری زاد از استقرار۸۸۰ طرح در این نواحی صنعتی با اشتغالی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر خبر داد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۲۹ پروژه صنعتی نیز در این دوره سفر در سطح شهرک‌ها و نواحی استان با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان آغاز شده‌است که شامل تصفیه‌خانه فاضلاب ،پروژه برق، پروژه گاز، احداث معابر و … است.
امیری زاد تعداد طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در این ایام را ۱۲۸ طرح  صنعتی کوچک و متوسط با اشتغالی بالغ بر یک‌هزار و۶۸۰ نفر اعلام کرد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=49273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.