تاریخ : چهارشنبه, ۷ آذر , ۱۴۰۳ Wednesday, 27 November , 2024
6

مراکزی که خدمات مطلوب ارائه نمی‌دهند تعطیل می‌شوند

  • کد خبر : 52227
  • 26 اسفند 1402 - 21:56
مراکزی که خدمات مطلوب ارائه نمی‌دهند تعطیل می‌شوند

ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور محمد مرودی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد خدمات سفر هرمزگان، محمد محسنی مدیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و روسای کمیته‌های عضو ستاد در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.

 
ششمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور محمد مرودی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد خدمات سفر هرمزگان، محمد محسنی مدیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان و روسای کمیته‌های عضو ستاد در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد خدمات سفر هرمزگان در این جلسه با اشاره به نظارت‌های انجام‌شده در حوزه خدمات‌رسانی گفت: مأموریت‌های نظارتی وزارت میراث‌فرهنگی را دنبال کردیم که در همین راستا بازدیدهای مستمری در محورهای بندرلنگه، بستک و بندرعباس ـ حاجی‌آباد و حاجی‌آباد ـ بندرعباس انجام شد که به تعدادی از واحدها تذکر و اخطار داده‌شده است.
 
او با اشاره به اینکه به واحدها مهلت قانونی داده‌شده که در صورت برطرف نشدن مشکلات قطعاً تعطیل می‌شوند، افزود:  مراکزی که خدمات مطلوب ارائه نمی‌دهند بهتر است تعطیل باشند تا اینکه باز و خدمات مطلوب ارائه ندهند.
 
محسنی در با تشکر از کمیته تأمین و تنظیم بازار برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره گفت: این کمیته سه نمایشگاه بهاره در سطح شهر بندرعباس برگزار کرده که بازخورد خیلی خوبی هم داشته و کمک کرده تا شهروندان ارزاق خود را در ایام منتهی به نوروز به‌راحتی تأمین کنند.
 
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: فرمانداری‌ها همین حساسیت و دقت نظری که در مرکز استان وجود دارد، را در شهرستان‌ها داشته باشند و موضوعات مرتبط با خدمات‌رسانی شهری کار را پیگیری کنند.
 
او با اشاره به مراحل نهایی اجرایی شدن پلتفرم وارمی برای فروش بلیت جزیره هرمز، گفت: پلتفرم وارمی بر اساس دانش روز به نمایندگی از پارک علم و فناوری طراحی‌شده و کاملاً این پلتفرم کارا و پاسخگوی نیاز مسافران و گردشگران است.
 
محسنی افزود: این کار مهم برای اولین بار با کارکرد ملی در حوزه خدمات رسانی به گردشگران و ساکنین جزایر است که با همکاری و مساعدت و همراهی سایر ارگان های همکار از جمله بنادر و دریانوردی استان و … اجرایی می شود.
 
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان تأکید کرد: در بحث اسکان مسافران و گردشگران در پارک‌ها و بوستان‌ها، شهرداران پای‌کار باشند تا مشکلی در زمینه اسکان غیررسمی پیش نیاید.
 
در ادامه محمد مرودی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد خدمات سفر هرمزگان با اشاره به تهیه پلتفرم وارمی گفت: با تهیه پلتفرم وارمی من یقین دارم در جزیره هرمز با چالش روبرو نمی‌شویم. این کمکی برای استان است و انشالله با مشکلی مواجه نخواهیم شد.
 
قائم‌مقام ستاد خدمات سفر هرمزگان با تأکید بر نظارت مستمر بر اماکن خدمت رسان گفت:  نظارت مستمر بر اماکن خدمت رسان انجام شود و مشکلات را بررسی و مدیریت کنید و سرعت کار نباید تبعات منفی به دنبال داشته باشد.
 
در ادامه روسای کمیته‌های عضو ستاد گزارشی از برنامه‌های را ارائه کردند و پلتفرم وارمی و مراحل استفاده از آن توسط کارشناسان برای اعضای کمیته ارائه شد.
 

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=52227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.