تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1

 آبنمای موزیکال پارک دباغیان، نماد هویت شهری و نشاط اجتماعی/ترکیب نور، رنگ و موسیقی برای لحظاتی شاد+ فیلم

  • کد خبر : 59847
  • 19 مهر 1403 - 22:22
 آبنمای موزیکال پارک دباغیان، نماد هویت شهری و نشاط اجتماعی/ترکیب نور، رنگ و موسیقی برای لحظاتی شاد+ فیلم

آبنمای موزیکال پارک شهید دباغیان بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش صبح دریانیوز، در مراسمی با شکوه و حضور هنرمندان، آبنمای موزیکال جدید پارک شهید باغیان بندرعباس به بهره‌برداری رسید. این پروژه که با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان اجرا شده است، یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.
شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک به شهروندان بندرعباسی، اظهار داشت: این پروژه که اجرای آن از ۱۰ سال پیش آغاز شده بود، با توجه به مشکلات فنی موجود، مجدداً مورد بازبینی و بازسازی قرار گرفت. خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در شهرداری، امروز شاهد افتتاح این پروژه مهم هستیم.

مهدی نوبانی،با اشاره به برنامه “هر هفته یک پروژه” شهرداری بندرعباس، افزود: این پروژه‌ها نشان از عزم جدی شهرداری برای بهبود وضعیت شهری و افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد. امیدواریم با ادامه این روند، شاهد تحولات چشمگیری در شهر بندرعباس باشیم.

افتتاح آبنمای موزیکال پارک شهید باغیان همزمان با هفته کودک و روز جهانی دختر و سالروز تولد امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت و حضور یکی از خوانندگان کشوری و هنرمندان بومی در این مراسم، بر شکوه آن افزود.

آبنمای موزیکال پارک شهید باغیان با طراحی زیبا و امکانات متنوع، به یکی از جاذبه‌های گردشگری جدید بندرعباس تبدیل خواهد شد. این پروژه علاوه بر ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان، می‌تواند نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا کند.

گفتنی است، پروژه‌های عمرانی شهرداری بندرعباس با هدف بهبود زیرساخت‌های شهری، افزایش کیفیت زندگی شهروندان و توسعه گردشگری در این شهر اجرا می‌شود.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=59847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.