تاریخ : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024
4

ارتقای سطح تندرستی و نشاط جامعه، سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌هاست

  • کد خبر : 58209
  • 06 شهریور 1403 - 10:57
ارتقای سطح تندرستی و نشاط جامعه، سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌هاست

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هرگونه هزینه و همکاری در افزایش سطح نشاط و تندرستی مردم را سرمایه‌گذاری ارزشمندی در مسیر کاهش آسیب‌های جسمی، روانی و اجتماعی دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، امروز دوشنبه ۵ شهریور، در سومین جلسه کارگروه اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان، توقع امروز جامعه را توسعه ورزش همگانی و توجه به سلامت محصولات غذایی دانست و گفت: آگاهسازی و افزایش سواد عمومی در حوزه اهمیت ورزش و تحرک جامعه را بسمت ایجاد سبک زندگی سالم و نشاط می‌برد که ماحصل آن موفقیت‌های اجتماعی است.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن قدردانی از حضور باشکوه و دشمن شکن مردم در حماسه اربعین حسینی و راهپیمایی‌های جاماندگان در استان همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بویژه شهیدان دولت، روز کارمند را تهنیت گفت و ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در طرح توسعه ورزش همگانی همکاری جدی داشته باشند و این مهم باید در بین کارکنان دولت نیز نهادینه شود چراکه در ارائه خدمت به مردم و تکریم و پاسخگویی تأثیر بسزایی دارد.
 

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های محلی، افزود: نقش ارتباطی شبکه‌ های بسیج و فعالان محلات در این امر اهمیت ویژه ای دارد  که باید مورد توجه بیشتری قرارگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، هرگونه هزینه و همکاری در افزایش سطح نشاط و تندرستی مردم را سرمایه‌گذاری ارزشمندی در مسیر کاهش آسیب‌های جسمی، روانی و اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین شاخص موفقیت در طرح توسعه ورزش همگانی دسترسی آسان و رایگان مردم به خدمات و اماکن ورزشی  در کنار مکان‌های عمومی است که باید از تمام مسیرهای ارتباطی رسمی و مجازی مردم در جریان زمان اجرای برنامه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی قراربگیرند تا بتوانند برای استفاده برنامه‌ریزی کنند.

احسان کامرانی  همچنین درخصوص اهمیت سلامت محصولات غذایی بویژه لبنی تأکیدداشت و افزود: دستگاه های اجرایی متولی باید نظارت کامل بر نقشه مسیر سفید از تولید، جمع‌آوری، حمل و نقل و توزیع داشته باشند چراکه به همان نسبت که بر مصرف محصولات لبنی تأکید می شود بیشتر از آن عرضه محصولات غیربهداشتی و بی‌کیفیت برای سلامت مردم زیانبار است.

گفتنی است در این جلسه اداره کل ورزش و جوانان استان، طرح توسعه همگانی با اختصاص ۳۳سالن ورزشی در ۱۳شهرستان و آموزش ۹۰مربی ویژه بانوان و آقایان را تشریح نمود که بزودی آغاز می شود همچنین اداره کل دامپزشکی نیز گزارشی درخصوص وضعیت توزیع محصولات لبنی در استان ارائه نمود.  

ارتقای سطح تندرستی و نشاط جامعه، سرمایه‌گذاری برای کاهش آسیب‌هاست

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=58209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.