تاریخ : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024
6

افتتاح ساختمان جدید نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه

  • کد خبر : 36504
  • 03 تیر 1402 - 10:33
افتتاح ساختمان جدید نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه

مشارکت و همکاری در اجرای پروژه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی در جهت ارتقاء دانش جامعه جزو وظایف و مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم است.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در خصوص بهره برداری از ساختمان مذکور با اشاره به اهمیت موضوع مسئولیت های اجتماعی گفت : خدمت رسانی به مردم شریف استان هرمزگان و توسعه زیر ساخت ها و بهبود فضای آموزشی در جامعه پیرامون ، یکی از مهم ترین وظایفی است که در کنار ماموریت ها و فعالیت های اجرایی برعهده شرکت پالایش گاز سرخون و قشم قرار داده شده است.

پارسا پروین افزود : در همین راستا و با بهره گیری از ظرفیت های قانونی ، طی سالهای اخیر چندین فعالیت اجرایی توسط شرکت انجام گردیده ، که احداث ساختمان جدید نمازخانه و آزمایشگاه در مدرسه دخترانه ۲۲ بهمن(ساختمان شهید سردار سلیمانی) با رویکرد ارتقاء خدمات آموزشی، در همین مسیر است .

پروین عنوان کرد: هزینه ساخت ساختمان نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه شهرک فجر بالغ بر ۳ میلیارد بوده و در زیر بنای ۲۷۰ مترمربع در دو طبقه با اسکلت بُتن آرمه و نمای ساختمان ترکیبی از آجرنما و سنگ نما، توسط شرکت برج و سازه نفیس غرب به عنوان پیمانکاراحداث گردیده و در سال تحصیلی جاری مورد بهره برداری واقع شده است. همچنین اتصال تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان مذکور به شبکه آب، فاضلاب و برق شهرک فجر و محوطه سازی پیرامون مدرسه دخترانه؛ توسط واحد مستغلات انجام شده است.

وی یادآور شد : در این پروژه معاون مهندسی و توسعه به عنوان نماینده کارفرما و واحد مهندسی عمومی و اجرای طرح ها به عنوان دستگاه نظارت فعالیت می کردند.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=36504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.