تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1

افتتاح پل سرخنگی در راستای رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز

  • کد خبر : 59853
  • 21 مهر 1403 - 9:57
افتتاح  پل سرخنگی در راستای رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز

استاندار هرمزگان، بهره‌برداری از پل بزرگ سرخنگی در محور حسنلگی به شمیل را در ادامه رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان برشمرد.

  به گزارش روابط عمومی استانداری هرمزگان، شهر امروز جمعه ۲۰ مهرماه، مهدی دوستی در مراسم بهره‌برداری از “پل بزرگ سرخنگی” و راه‌های طرفین در محور شمیل_حسنلنگی و آغاز تعریض و بهسازی این محور، گفت: رفع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز از جمله برنامه‌های مهم دولت در استان است که در دستورکار قراردارد.

استاندار هرمزگان با اشاره به خطرات طغیان رودخانه‌ها هنگام بارندگی در این مسیر، افزود: با احداث این پل و آغاز بهسازی و تعریض محور حسنلنگی_شمیل علاوه بر ارتقاء سطح ایمنی در این محور شاهد سهولت تردد وسایل نقلیه با منطقه بهسازی و برقراری امنیت مسیر هستیم.

گفتنی است این پروژه ها باحضور احمد مرادی، فاطمه جراره نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بندرعباس، دهیاری و شورای اسلامی و عوامل راهداری بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

 لازم به ذکر است پل بزرگ سرخنگی با سه دهانه ۲۰ متری به طول ۶۰ متر و ۳۰۰ متر راه های طرفین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال احداث شده است؛ همچنین کلنگ‌زنی بهسازی و تعریض این محور نیز به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=59853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.