تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

بیمارستان شهید محمدی می‌تواند به یکی از بیمارستان‌های مطرح کشور تبدیل شود

  • کد خبر : 57283
  • 13 مرداد 1403 - 12:56
بیمارستان شهید محمدی می‌تواند به یکی از بیمارستان‌های مطرح کشور تبدیل شود

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در آئین آغاز عملیات اجرایی همراه سرای بیمار مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: بهبود شاخص‌های بخش سلامت مرهون تلاش‌های جمعی است و خوشبختانه طی دولت سیزدهم روندی جهادی برای ارتقای شاخص‌های این حوزه آغاز شد.

به گزارش صبح دریا نیوز،دکتر محمد آشوری افزود: استان هرمزگان با وضعیت مطلوب در بخش سلامت و زیرساخت‌های درمانی فاصله دارد اما اگر تلاش‌های جهادی برای حمایت از بخش سلامت ادامه پیدا کند می‌توانیم به بخشی از نارسایی‌ها در بهداشت و درمان هرمزگان پایان دهیم.
وی ادامه داد: همواره دغدغه محیط آشفته و نامناسب بیمارستان شهید محمدی بندرعباس وجود داشته است از این رو امروز ساماندهی این محیط جزو ضرورت‌های استان هرمزگان به شمار می‌آید.
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با ۲۸ هکتار عرصه و اعیان جزو بزرگترین مجموعه‌های بیمارستانی در کشور است و در صورتی که وضعیت آن ساماندهی شود می‌تواند به یکی از بیمارستان‌های مطرح کشور تبدیل شود.
وی تاکید کرد: در گذشته تعابیر مناسبی در رابطه با بیمارستان شهید محمدی در افکار عمومی استفاده نمی‌شد اما امروز با تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران و پرسنل بیمارستان شرایط خدمات درمانی در این مجموعه متفاوت شده است‌.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=57283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.