تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
4

تجلیل از پزشکان بیمارستان بقیه‌الله و مراکز درمانی بشاگرد

  • کد خبر : 58118
  • 04 شهریور 1403 - 1:03
تجلیل از پزشکان بیمارستان بقیه‌الله و مراکز درمانی بشاگرد

به گزارش هرمزگان امروز ، به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، از پزشکان بیمارستان بقیه‌الله(عج) و مراکز درمانی شهرستان بشاگرد تجلیل شد.

در مراسم هایی که به صورت جداگانه و با حضور دکتر مظاهر نجفی، رئیس بیمارستان بقیه‌الله(عج) بشاگرد، زینب پورغیب‌الهی، معاون بهداشتی شبکه بهداشت بشاگرد، ابوذر پیشوایی، مدیر امور عمومی شبکه، و شایان، مسئول ستاد گسترش شبکه بهداشت شهرستان، برگزار شد، از پزشکان و متخصصین بیمارستان تقدیر بیمارستان بقیه‌الله(عج) و مراکز درمانی تقدیر به عمل آمد.

 دکتر مظاهر نجفی با اشاره به اهمیت تلاش‌های بی‌وقفه پزشکان و کادر درمانی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم، از زحمات و تعهد آنان تقدیر کرد.

وی همچنین بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان بشاگرد تأکید کرد.

زینب پورغیب‌الهی نیز در این مراسم به نقش کلیدی کادر بهداشت و درمان در بهبود سلامت عمومی اشاره کرد و از تلاش‌های آنان برای حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه قدردانی کرد.

ابوذر پیشوایی و شایان نیز در سخنانی به اهمیت همکاری و هماهنگی میان بخش‌های مختلف بهداشت و درمان برای ارائه خدمات بهتر به مردم اشاره کردند و از تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمانی بیمارستان بقیه‌الله تشکر کردند.

این مراسم ها با هدف تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده پزشکان در ارائه خدمات درمانی به مردم برگزار شد و ضمن اهدای لوح تقدیر و هدایایی به پزشکان، از زحمات آنان قدردانی شد.

در این مراسم، مسئولان حاضر نیز با تأکید بر لزوم ارتقاء سطح خدمات درمانی در شهرستان بشاگرد، از تعهد و تخصص پزشکان شاغل در مراکز درمانی تقدیر کردند و خواستار ادامه این تلاش‌ها برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان در منطقه شدند.

خبرنگار : مهدیه حاج ملک

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=58118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.