تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024
10

تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردمی

  • کد خبر : 11900
  • 04 آذر 1398 - 10:05
تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردمی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از اختصاص دستگاه موتور سیکلت به حوزه نظارت و بازرسی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:  عبدالرضا پیروی منش گفت: به منظور تسریع و رسیدگی بموقع به شکایات شهروندان, حوزه بازرسی و نظارت سازمان مجهز به موتور سیکلت شد.

وی اظهار داشت: از زمان سهمیه بندی بنزین تا کنون بازرسان سازمان بیش از دوازده هزار و ۹۸۴ مورد بازرسی از واحد های صنفی، تولیدی و خدماتی بعمل آوردند که از این تعداد ۷۲۰ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اعلام نمود: در این مدت شهروندان ۱۵۰۰ مورد از گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به ثبت رسانده اند.

پیروی منش در پایان از عموم مردم خواست از فروشگاه هایی که برچسب قیمت ندارند خرید نکنند و با مشاهده هرگونه تخلف احتمالی شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به ثبت برسانند تا بازرسان این سازمان در اسرع وقت به شکایات رسیدگی نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=11900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.