به گزارش صبح دریانیوز، عبدالرضا پیروی منش گفت: با توجه به شکایت یکی از شهروندان از یک واحد نصب آسانسور، مراتب مورد بررسی بازرسان قرار گرفت.
وی تصریح کرد:در بررسی های اولیه بازرسان،تخلف گران فروشی واحد مذکورمحرز و پرونده تخلف برای این واحد تشکیل گردید.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان ارزش ریالی پرونده تشکیل شده توسط بازرسان را به مبلغ ۸۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: پرونده تشکیل شده جهت صدور رای نهایی به مرجع ذیصلاح ارجاع گردید.
پیروی منش در پایان تاکید کرد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کمفروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد را گزارش نمایند.
پایان خبر/
تشکیل پرونده تخلف گران فروشی برای یک شرکت آسانسوری
لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=63609