به گزارش صبح دریا نیوز، مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: این موفقیت نتیجه تلاشهای مستمر همکاران مدیریت درمان هرمزگان و تعهد بالای آنها به ارتقای سلامت اداری، توسعه ارتباطات سازمانی و بهبود عملکرد مدیریتی است. ما افتخار میکنیم که توانستیم در سه محور کلیدی مورد ارزیابی، امتیاز بسیار خوبی کسب کنیم.
به گفته غلامعباس مومنی، ارزیابی یادشده بر اساس مستندات موجود و در سه محور اصلی انجام شده است،سلامت اداری؛ رعایت اصول شفافیت، عدالت و مقابله با فساد، ارتباطات سازمانی و شایستگیهای مدیریتی؛ تقویت تعاملات بین سازمانی، مدیریت اثربخش و تصمیمگیری مبتنی بر شایستگی و حوزه ارزیابی عملکرد؛ دستیابی به اهداف تعیینشده و تحقق برنامههای سازمانی.
مومنی با تأکید بر لزوم تداوم پیشرفتها اظهار داشت: اگرچه کسب امتیاز ۹۲٫۵ دستاورد بزرگی است، اما ما به این رتبه بسنده نمیکنیم. هدف ما دستیابی به امتیاز کامل ۱۰۰ است و برای رسیدن به این هدف، تمامی ظرفیتها و توان خود را به کار خواهیم گرفت.
وی در ادامه افزود: ما متعهدیم که با بهبود مستمر در تمامی ابعاد عملکردی، خدماترسانی هرچه بهتر و باکیفیتتر را به بیمهشدگان تأمین اجتماعی استان ارائه دهیم. این تعهد، نهتنها مسئولیت ما، بلکه مأموریت اصلی ما در راستای جلب رضایت حداکثری مردم است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای تیم مدیریتی و کارکنان استان گفت: فضای عمومی مدیریت درمان هرمزگان نیز در این ارزیابی مورد توجه ویژه قرار گرفت و این دستاورد نشاندهنده توانمندی و شایستگی ما در پیشبرد اهداف سازمانی است.
این موفقیت، گام مهمی در مسیر تحقق چشمانداز سازمان برای ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای بیمهشدگان عزیز استان هرمزگان به شمار میآید.
پایان خبر/
مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان موفق به کسب امتیاز برتر از ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد
لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=61177