به گزارش هرمزگان امروز، علیرضا بهمننژاد بندری در این ارتباط اظهار کرد: این سازمان برای تسهیل در ارائه خدمات هر چه شایسته تر به شهروندان و پاسخگویی به بیمارستان ها، از سال ۹۵ اقدام به راهاندازی مرکز حمل متوفی کرده است.
وی گفت: با شیوع بیماری ویروسی کرونا و فراگیری آن فشار سنگینی به مجموعه پرسنل آرامستان وارد شده است.
این مقام مسئول با اشاره به ایجاد مرکز اعزام حمل متوفی در سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس و تحت پوشش قرار دادن تمام بیمارستان های شهرستان توسط این سازمان، اضافه کرد: به منظور گسترش خدمات در این بخش، سه دستگاه خودرو بروزرسانی، تجهیز و به واحد خدمات امور متوفیان اضافه شده است.
این مقام مسئول اعتبار هزینه شده برای این کار را بالغ بر سه میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: مرکز اعزام حمل متوفی سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه گذشته تعداد ۱۹۴۷ سرویس دهی جهت خدمات رسانی به شهروندان صورت پذیرفته که از این تعداد ۶۳۲ سرویس شهری، ۹۸۳ سرویس خارج از شهر، ۱۴۸ سرویس استانی و ۱۹۵ سرویس رایگان انجام شده است.
وی در پایان گفت: شماره تلفنهای ۲۴ ساعته این مرکز به شماره تماس های ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۵۷ و ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۶۷ آماده پاسخگویی به شهروندان است.