تاریخ : جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024
11

هرمزگانی های جویای کار شغل مورد نظر خود را در این سایت پیدا کنند

  • کد خبر : 37238
  • 14 تیر 1402 - 11:09
هرمزگانی های جویای کار شغل مورد نظر خود را در این سایت پیدا کنند

این سامانه در بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا خدمات کاریابی برای استفاده کنندگان افزایش یابد و سبب کاهش بروکراسی اداری و دسترسی بر خط اطلاعات حوزه بازار کار شود.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد : سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و اتصال سریع کارجویان به کارفرمایان و همچنین رضایت‌مندی مخاطبان و ایجاد پویایی در بازار کار، امسال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد که بخش استانی این سامانه نیز در هرمزگان فعال است.

مجتبی معین وزیری ادامه داد : این سامانه در بستر فضای مجازی فرصتی را فراهم کرده تا خدمات کاریابی برای استفاده کنندگان افزایش یابد و سبب کاهش بروکراسی اداری و دسترسی بر خط اطلاعات حوزه بازار کار شود.

وی بیان کرد : با راه اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری نموده  و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، کارجویان نیز می توانند به مرور رزومه ها و توانمندی های خود را در سامانه بارگذاری کنند ، نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابی ها در کشور از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بستر انجام می شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان یاد آور شد : سامانه جستجوی شغل به نشانی shoghl.mcls.gov.ir بر سایت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سایت این اداره کل قرار دارد و متقاضیان کار و کارفرمایان در صورت تمایل می توانند برای اطلاع از فرصتهای شغلی موجود و تامین نیروی کار مورد نیاز به سامانه مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=37238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.