تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0

پیام مدیرکل زندان های هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

  • کد خبر : 60040
  • 27 مهر 1403 - 9:59
پیام مدیرکل زندان های هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

مدیرکل زندان های استان هرمزگان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش هرمزگان امروز ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های هرمزگان در پیام مدیرکل زندان های استان هرمزگان آمده است؛

بسمه تعالی

ورزش و تقویت قوای جسمانی در فرهنگ و تمدن سرزمین ما همواره جایگاهی رفیع و ارزشمند داشته است. سلامت جسم و جان با پرداختن به ورزش ارتقاء می یابد و انسانی که در پرورش جسم و جانش اهتمام نماید بدون شک می تواند در سایر شئون فردی و اجتماعی زندگی نیز در مسیر رشد و تعالی قرار گیرد .

۲۶ مهرماه در تقویم ما مزین به نام ورزش و سرآغاز هفته تربیت بدنی است . این روز فرخنده را به تمامی ورزشکاران ، مربیان و همکاران عزیز و پرتلاشی که پرتوان در خدمت توسعه ورزش و تربیت بدنی در مجموعه زندان های استان گام برمی دارند تبریک عرض می نمایم .

جدیت در مسیر توسعه ورزش برای تمامی گروه های هدف و مخاطبین ما می بایست همواره اولویتی مهم باشد . ماهیت کار در زندان برای کارکنان و سربازان وظیفه و همچنین مسئولیت خطیر ما در نگهداری مطلوب زندانیان در محیط زندان ، پرداختن به ورزش بویژه ورزش همگانی را بیش از پیش ضروری می سازد .

امید است هفته تربیت بدنی برای همه ما فرصتی فراهم آورد تا ورزش را به صورت مستمر و مداوم در برنامه زندگی خود وارد سازیم و از این رهگذر نشاط و شادابی و توان بهینه زیستن خود و دیگران را افزون سازیم . در پایان ضمن یادآوری تعهد و جدیت مجموعه زندان های استان هرمزگان در تقویت زیر ساخت های ورزشی جهت بهره مندی کارکنان و سایر گروه های هدف ، عافیت جسم و جانتان را از درگاه قادر متعال مسئلت می نمایم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=60040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.