تاریخ : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024
3

کانون هرمزگان عنوان رتبه برتر از سوی معاونت تولید را کسب نمود

  • کد خبر : 57923
  • 28 مرداد 1403 - 22:55
کانون هرمزگان عنوان رتبه برتر از سوی معاونت تولید را کسب نمود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بر اساس شاخص‌های ارزیابی معاونت‌ها و کانون زبان ایران در آیین پایانی گردهمایی مدیران ‌کل کانون سراسر کشور، عنوان رتبه برتر از سوی معاونت تولید را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، کسب رتبه برتر از طرف معاون تولید به کانون پرورش فکری استان‌ هرمزگان تعلق گرفت. « به کارگیری محصولات تولید شده‌ی کانون در استان، پیگیری در امور مرتبط با معاونت تولید، همگامی، هم‌سویی و توسعه و ترویج اهداف معاونت تولید و کانون در استان، تعریف طرح‌های مکتوب و پشتیبانی از طرح‌های مکتوب بومی، استخراج نیازمندی‌های مخاطب و ارائه به معاونت تولید برای تولید محصول، توجه، توسعه و تعمیق فعالیت‌های نمایشی در استان، تولید و اجرای نمایش در استان، اشتیاق و برنامه‌ریزی برای تاسیس مرکز تئاتر در استان، مدیریت منابع انسانی و مالی استان در راستای فعالیت معاونت تولید و هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت‌های معاونت تولید در استان» از جمله شاخص‌های معاون تولید کانون برای انتخاب استان برتر هرمزگان بود.

گفتنی است : گردهمایی سراسری مدیران کل ستادی و استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در تهران برگزار و در پایان آن از مدیران کل کانون استان‌های برگزیده قدردانی شد.

کانون هرمزگان عنوان رتبه برتر از سوی معاونت تولید را کسب نمود

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=57923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.