به گزارش هرمزگان امروز: داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان طی بازدید یکروزه از اداره ثبت احوال بندرخمیر ، عملکرد این اداره را در حوزه های مختلف رصد کرده و با کارکنان به گفت و گو نشستند.
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع و میزان رضایتمندی آنان اظهار داشت: تکریم مردم و ارابابان رجوع مهم ترین رکن خدمت گذاری هر دستگاههای اجرایی می باشد و جلب رضایت مردم و انجام کارهای آنان در کمترین زمان ممکن و با دقت از اهم وظایف کارکنان می باشد.
وی همچنین در ادامه ضمن بررسی عملکرد اداره در حوزه صدور شناسنامه و کارت هوشمند ملی اذعان داشت : ثبت احوال بندرخمیر عملکرد مطلوبی در نحوه خدمت رسانی به مردم و رعایت حقوق شهروندی دارد و بازدید ها و بازرسی ها نشان از اهتمام ویژه رئیس و کارکنان این اداره در تداوم خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف این منطقه دارد.
در این بازدید همچنین آقای آرنگ، رئیس اداره ثبت احوال خمیر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و روال انجام کار در این اداره ، مواردی را خواستار شدند و مدیریت محترم ضمن ارائه راهکارهای مناسب،قول مساعدت دادند.