به گزارش هرمزگان امروز: “هادی ابراهیمی” افزود: در استای کاهش ارباب رجوع و انجام امور به صورت غیرحضوری، تعداد زیادی از خدمات این اداره کل در مرکز و شهرستانهای تابعه استان از طریق الکترونیکی، تلفنی، پیامکی و فضای مجازی صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: : با توجه به شیوع ویروس کرونا، در راستای حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع و همچنین کاهش تردد، خدماتی که قابلیت الکترونیکی شدن دارند، انجام و اطلاع رسانی شده و مراجعان می توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند که این امر علاوه بر تحقق دولت الکترونیک، سبب پیشگیری از شیوع کرونا و همچنین ارائه خدمات موثر و تسهیل در خدمت سانی شایسته به جامعه هدف می شود.
وی با اشاره به اینکه استقرار دولت الکترونیک که از اهداف دولت تدبیر و امید و یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: با توجه به بحران ویروس کرونا و عدم مراجعه حضوری، بسیاری از خدمات این اداره کل جهت تسهیل در امور به صورت غیرحضوری ارائه می شود.