تاریخ : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024
4

استقبال اتاق بازرگانی کراسنودار و سرمایه گذاران بخش خصوصی روسی از سرمایه گذاری و تبادلات اقتصادی در جزیره جهانی قشم

  • کد خبر : 57564
  • 20 مرداد 1403 - 11:50
استقبال اتاق بازرگانی کراسنودار و سرمایه گذاران بخش خصوصی روسی از سرمایه گذاری و تبادلات اقتصادی در جزیره جهانی قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جلسه و انجام مذاکرات با مسئولین اتاق بازرگانی، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران استان کراسنوادر روسیه و ابراز تمایل آنان برای سرمایه گذاری و تبادلات اقتصادی مشترک در جزیره جهانی قشم خبر داد.

به گزارش صبح دریا نیوز، ادریس راموز با اعلام این مطلب بیان داشت: در این جلسه جمعی از مدیران حوزه اقتصادی سازمان نیز به صورت وبیناری حضور داشته و ساز و کارهای عملیاتی در حوزه تعاملات اقتصادی، سرمایه گذاری و تجاری در جزیره بررسی شد و نتایج بسیار مثبتی در پی داشت.
وی ادامه داد: فعالین بخش خصوصی و اتاق بازرگانی کراسنودار برای سرمایه گذاری در بخش شیلات، کشاورزی، تجارت و ایجاد زیرساخت های گردشگری علاقه زیادی داشتند و اعلام آمادگی نمودند.
به گفته راموز، در اتاق بازرگانی نیز همچون استانداری کراسنودار کمیته های تخصصی به منظور تعیین پروژه ها وبسته های سرمایه گذاری و تسهیل مراودات راه اندازی شد.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی دو طرف و حمایت ها و پشتیبانی های دولت های ایران و روسیه افق های روشنی برای افزایش همکاری های قشم و کراسنودار ترسیم شده و امید می رود مردم جزیره در آینده از مزایای این تعاملات بهره مند شوند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=57564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.