تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
4

جذب نیروهای ماندگار اولویت آموزش و پرورش هرمزگان است

  • کد خبر : 58448
  • 11 شهریور 1403 - 9:33
جذب نیروهای ماندگار اولویت آموزش و پرورش هرمزگان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در در جلسه توجیهی ویژه ارزیابان آزمون استخدامی نیروهای بشاگرد و جزایر مطرح کرد: جذب نیروهای ماندگار اولویت آموزش و پرورش هرمزگان است.

به گزارش صبح دریانیوز، محمد قویدل در نشست ویژه ارزیابان آزمون استخدامی نیروهای بشاگرد و جزایر، ضمن تبریک موفقیت دانش‌آموز هرمزگانی در کنکور ۱۴۰۳، عنوان کرد: افتخار داریم که خانم صبا معصومی‌نیا، دانش‌آموز هرمزگانی، برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه اول گروه تجربی شد. این موفقیت حاصل زحمات همکاران ما در سراسر استان است که من به نوبه خود به جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تبریک می‌گویم.
قویدل، گفت: این جلسه اهمیت ویژه‌ای دارد و به خاطر اهمیتی که موضوع جذب نیروهای جدید برای ما دارد، لازم است نکاتی را مطرح کنم. ابتدا، از شما عزیزان به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه و فداکارانه‌تان تشکر می‌کنم. امسال، با توجه به اجرای پروژه‌های مختلف، از جمله پروژه‌های استخدامی، یکی از سال‌های پرترافیک و پرچالش بوده است و همکاری شما در این زمینه بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به اهمیت کار ارزیابان افزود: شیوه ورود نیروها تغییر کرده و ارزیابان ما در جریان جذب و استخدام طی این دو سال هستند. کار شما واقعاً سنگین، پرمشقت و زمان‌بر است. اما با وجود همه این سختی‌ها، شما عزیزان با دقت و حساسیت کار خود را انجام داده‌اید و باعث شده‌اید که تعداد اعتراضات به حداقل برسد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت کیفیت نیروهای ورودی اشاره کرد و بیان داشت: کیفیت نیروهای ورودی به آموزش و پرورش بهبود یافته است، و این نشان‌دهنده کار دقیق و حساس شما ارزیابان است.»
قویدل همچنین درباره مشکلات مناطق خاص استان مانند بشاگرد و جزایر عنوان کرد: جغرافیای استان هرمزگان به شکلی است که همه مناطق وضعیت مشابهی ندارند. شهرستان بشاگرد به دلیل پراکندگی زیاد و شرایط صعب‌العبور، نیاز به نیروهای ماندگار و بومی دارد.
وی تأکید کرد: مجوز جذب نیروهای بومی برای بشاگرد و جزایر با حمایت جدی استاندار و پس از جلسات متعدد با سازمان امور استخدامی کشور صادر شد. این مجوز به سادگی به دست نیامده و نتیجه تلاش‌های فراوان است.
در پایان، قویدل خطاب به ارزیابان گفت: در کانون‌های ارزیابی، این دقت نظر را داشته باشید که نیروهای بومی و ماندگار برای بشاگرد و جزایر انتخاب شوند. این نیروها تضمین‌کننده کیفیت آموزش در این مناطق هستند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=58448

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.