تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
2

خون پاک سید حسن نصرالله جبهه مقاومت را بالنده‌تر و تنومند می‌کند

  • کد خبر : 59975
  • 24 مهر 1403 - 9:57
خون پاک سید حسن نصرالله جبهه مقاومت را بالنده‌تر و تنومند می‌کند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: خون پاک سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب الله جبهه مقاومت را بالنده‌تر و تنومند می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان احسان کامرانی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با محوریت برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به تحولات مهم فلسطین و لبنان، عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و قوانین بین‌المللی اقدام به انجام حرکت بزدلانه و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی در لنبان نمود.
وی افزود: با ریخته شدن خون پاک سید حسن نصرالله سید شهدای مقاومت و فرماندهان جبهه مقاومت و مستشار نظامی ما سردار نیل فروشان این جبهه بیشتر از گذشته بالنده و تنومندتر می‌گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، استانداری هرمزگان اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و وزارت دفاع را برای در هم کوبیدن مراکز نظامی و جاسوسی صهیونیست‌ها، تحسین و تصریح کرد: سران رژیم صهیونسیت فقط زبان زور را می‌فهمند و سپاه پاسداران با این اقدام بی‌نظیر ضربه مهلکی بر پیکره رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیستی وارد کرد.
وی افزود: اگر از صهیونیست‌ها خطای دیگری سر بزند با پاسخ فوری و قاطع و به مراتب شدیدار نیروهای مقتدر مسلح مواجه خواهند شد.
کامرانی، با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر اظهار داشت: برگزاری بی‌نظیر نماز جمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی از حضور مردم در دفاع از آرمان ها به نمایش گذاشت و به صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به فرمان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم لبنان، خاطرنشان کرد: به دلیل تجاوزگری‌های رژیم وحشی و سفاک صهیونیست بسیاری از مردم مظلوم لبنان از خانه و کاشانه خود آواره شدند و یاری رساندن به آنها وظیفه دینی، اعتقادی و رسالتی همگان است.
وی تصریح کرد: برای کمک به مردم مظلوم لبنان و غزه همه اقشار مردم پای کار بیایند و نهادهای امدادی و هلال احمر را در کمک‌های بشر دوستانه یاری کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به سفر رئیس مجلس به لبنان، تصریح کرد: سفر شجاعانه رئیس مجلس شورای اسلامی به لبنان در بحبوحه جنگ و حملات صهیونیست‌ها باعث خوشحالی حامیان جبهه مقاومت و خنثی شدن شبه افکنی‌های دشمنان در تضعیف جبهه مقاومت بود که قابل تقدیر است.
وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله سیزده آبان، گفت: سیزده آبان ماه روز استکبارستیزی فرصت مغتنمی برای انعکاس جنایت‌های صهیونیست‌ها در عرصه‌های مختلف است.
کامرانی، افزود: با توجه به جنایت های شنیع رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی کشورهای غربی و در راس آن آمریکای جنایتکار راهپیمایی سیزده آبان باشکوه و متفاوت از هر سال برگزار گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سیزده آبان روز استکبار ستیزی فرصت مهمی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با خوی درندگی و استکباری آمریکا است که در طول بیش از چهل سال اخیر از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نکرده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: برای آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با جنایت های رژیم استکباری آمریکا از روش های نو و جدید بهره گرفته شود. وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همکاری لازم را در برگزاری باشکوه راهپیمایی سیزده آبان در استان بعمل آورند.

لینک کوتاه : https://www.hormozganeemrooz.ir/?p=59975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.